Linux na PC s 88MB RAM

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Čtvrtek Prosinec 13 14:05:11 CET 2007

> Až rozběháte to bootování ze sítě, nemusí se nic instalovat na ten
> cílový počítač. Ten slabý počítač (ono v těch X je to kdo je server a

No, nemusím tam nic instalovat, to je pravda. Jenže nemám žádného známého
který by mi vypálil EPROM, a celé to zní velmi pracně. Je to sice úžasné ale
jen v konkrétní situaci - např. když máte takových 20 a více bezdiskových
stanic tak je to bezkonkurenční řešení - vím to, sám jsem spravoval 150
textových terminálů - bezdiskových, připojených sériovou linkou 115200 baud.

Když mám ale na starosti jen 3 počítače v síti v jednom domě, tak tam tu
výhodu nevidím. Naopak si myslím že z pevného disku to bude rychleji
bootovat, ne?

Klidně bych zkusil to bezdiskové řešení, když někde v bazaru seženu síťovou
kartu s EPROM, i když vlastně ani nevím jak ji poznám - nevím jak ten šváb
vypadá a co je na něm napsané, a prodavač v bazaru to určitě nebude vědět :-)

--
Milos Prudek