Linux na PC s 88MB RAM

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Čtvrtek Prosinec 13 14:27:40 CET 2007

On Thu, 13 Dec 2007, Milos Prudek wrote:
> Když mám ale na starosti jen 3 počítače v síti v jednom domě, tak tam tu
> výhodu nevidím. Naopak si myslím že z pevného disku to bude rychleji
> bootovat, ne?
>
> Klidně bych zkusil to bezdiskové řešení, když někde v bazaru seženu síťovou
> kartu s EPROM, i když vlastně ani nevím jak ji poznám - nevím jak ten šváb
> vypadá a co je na něm napsané, a prodavač v bazaru to určitě nebude vědět :-)

Obvykle v bazaru je najdete jen s patici. EPROM maji na sobe obcas napsano
neco ve stylu *27[EF][0-9]* (jednoduchy regexp).
A jako castecna nahrada muze byt i floppy disk nebo jen zavadec ulozeny na
disku. I kdyz nektere sitove karty na MB uz maji tuto cast jako PXE rovnou
v BIOSu.

                              Karel Dudasek