Postfix a spam

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Prosinec 15 04:27:12 CET 2007

Dalibor Straka wrote:
> Spamy se score na 10, jak uz nekdo radil, rovnou mazte.
>
> -- Dalibor Straka
To jste hodne radikalni. Ja pouzivam lokalni spam filtr na workstation
(SpamPal), ktery ma take bayesian filtr, blacklist, whitelist atd.) a asi tak
5% spamu, oznaceneho jako 100% spam jsou maily, ktere me zajimaji. A to ho
opravdu uz 5 let ucim (krmim) priklady (ham, spam). Napriklad uzivateli,
cesko-nemeckemu tlumocnikovi, prijde nemecky psana zadost o prispevek na
charitu pro Africke deti. On je dobry tlumocnik, hodny clovek, ale v internetu
se moc nevyzna. Takze mi co cele preposle a na zacatek vlozi cesky psanou
otazku "Co si o tom myslite, neni to podvod?" No a samozrejme, ze se to
vyhodnoti jako 100% spam, ale pro me je to velmi dulezita zprava, protoze je
od zakaznika.
--
Petr
Skype: callto://fidokomik