Postfix a spam

Jan Volešák volesak na aristia.cz
Sobota Prosinec 15 11:19:14 CET 2007

...to ja pouzivam pro více jak 40 domen spamassassin/clamav/amavis. Co je nad 15 je ve 100% pripadu spam. Kdybych byl objektivni, tak si myslim, ze uz nad 4 je vse spam. Ono hodne zalezi na nastroji, ktery spam oznacuje. Oznacuji nad 4 a nad 15 mazu. Globalne, pro vsechny domeny. Spousta majitelu domen me zadala abych mazal uz to nad 4, nikdy jim to neoznacilo nespravne. A kdyz uz oznaci, odesilatel ma problem se svym serverem (RBL zaznam, chybejici PTR atd.) nebo se opravdu jedna o spam (ve smyslu reklama)
Honza Volesak