XRandR a fullscreen aplikace (mplayer, evince)

Sobota Prosinec 15 18:21:39 CET 2007

On Mon, 10 Dec 2007, Jan Kasprzak wrote:

> 	Mam notebook ktery ma nativni rozliseni 1280x800, coz pro veci
> jako je projektor je nepouzitelne, protoze typicky projektor ma pomer
> stran 1.3333, zatimco ja mam 1.6.

Neodpovídá to na původní dotaz, ale já jsem to zkoušel řešit prostě tak,
že jsem dočasně pustil další X server s tím "správným rozlišením".

(I když v mém případě mi to nakonec moc nepomohlo, protože se ukázalo, že
nedokážu zůčastněný hardware přesvědčit k tomu, aby projektor svěřepě
neuřezával levých cca 50 pixelů obrazu, ale už to byl asi zase jiný
problém.)