Zaseknuti cron jobu a neprovedeni ostatnich

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Úterý Prosinec 18 09:15:09 CET 2007

Zkuste nespoustet zalohu z /etc/cron.daily, ale primo z crontabu. Zase
to ma nevyhodu, ze pokud uvizne dva dny, tak pobezi vicekrat. Ale to uz
by melo byt resitelne necim jako /var/run/*
Lada