Postfix a spam

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Středa Prosinec 19 16:46:22 CET 2007

On Monday, December 17, 2007 10:16 PM ,
Dalibor Straka <dast na panelnet.cz> wrote:

> Postfix Before-Queue Content Filter
> http://www.postfix.org/SMTPD_PROXY_README.html
>
> Schema je asi nasledujici:
> postfix                       postfix
>  smtpd  --- nejaky_filter ---  smtpd  -> dal klasika (queue)
> port 25                       ne !25
>
> Bohuzel vzhledem k nizke pouzivanosti tohoto nastaveni jsem
> nasel malo referenci na webu, takze jsem si leckterym peklem
> prosel poctive sam <g>.
>
> Napriklad v amavisovi musi byt
> $final_spam_destiny = D_REJECT;
> $final_virus_destiny = D_REJECT;

potiz je tam, ze zrejme budou potize na zatizenejsich strojich (i v
tom dokumentu je to jako nevyhoda zminovano).  Amavis/spamassasin je
nekdy dost pomaly :-(

Kolega, ktery u nas mail server konfiguroval se priznal, ze tuhle
stranku studoval (a z vykonovych duvodu nepouzil). Alespon mam vetsi
jistotu, ze nam neco dulezitecho neuniklo.

Diky
D. Toman