Linux live distribuce na USB s rychlym startem

Jan Krajdl spm na hellmachine.klfree.net
Úterý Prosinec 25 20:21:14 CET 2007

On Tue, 2007-12-25 at 19:50 +0100, Stepan Roh wrote:
> Zdravim.
>
> Shanim v tento svatecni cas nejakou "zivou" distribuci Linuxu na USB,
> ktera dokaze co nejrychleji nastartovat. Zkusil jsem uz kde co, ale stale
> tomu neco chybi. V podstate jedine, co od toho cekam je, ze si to pres
> DHCP vyzada adresu, nahodi Xy a v nich prohlizec a to je vsechno. Je mi
> jasne, ze si to mohu vytvorit sam, ale rad bych neco existujiciho. Diky
> predem za rady.

Já jsem na flashku narval plnej archlinux :) Sice to neni uplně live,
ale zase jsem tam mohl nacpat, co jsem chtěl... pro malé mučení flashky
potom možno nechat vytvořit ramdisk, do něj /var a / nechat jako ro...
jinak z těch live jsem zkoušel třeba phlak linux - ten je na instalaci
jednoduchý a mělo by to splňovat to, co si přeješ..