Linux live distribuce na USB s rychlym startem

Murry murry na seznam.cz
Středa Prosinec 26 13:34:51 CET 2007

A ten arch umi ukladat na tu flash?
Ja si chci take  neco takoveho udelat, proste system (komplet),
ktery pojede z USB flash karty (4GB).
Nechci 'live', ale system ktery si 'pamatuje' co jsem zmenil, ulozil,
stahl.....
Nevite o necem?
neco jako puppy, ale 'lepsi' .........

Diky Petr