Jak spravne odpojit USB mass storage?

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Únor 2 17:35:16 CET 2007

Ing. Martin Hankovec napsal(a):

> To vypada pravdepodobneji, ale HAL nepouzivam (mozna to ale bude neco
> podobneho, budu patrat timto smerem). Jeste bych doplnil jednu vec: mel jsem
> ze zacatku predstavu, ze tu radku do fstab davat nebudu (tu, co jsem poslal
> v 2.mailu) a disk proste po zapnuti primontuju. Jenze kdyz jsem tu radku do
> fstab nedal, tak to ty chyby hlasilo i po zapnuti disku (pred
> primontovanim). Ale budu jeste patrat.
> Diky zatim za rady
>
> MH

1.) Používejte hal a dbus
2.) Zrušte nějaké automount demony které tam máte a které nepatří do
toho vašeho OS

3.) Řádek v fstabu není potřeba
4.) Pokud není řádek v fstabu a vypisuje to ty chyby zjistěte jaký
program se o to snaží očuchávat disky které tam nejsou a ten vyhoďte.

PS. Mám dojem že u nějaké starší verze FC mi to dělalo neplechu v KDE s
automount demonem.

Na FC6 64b Pod gnome když dám odpojit tak to vypíše okno že mám čekat.

Jinak k tomu sync pod linuxem dělá sync ten umount, jinak jak mě to
zlobilo v tom kde u staré verze (umount se kousal) tak jsem provedl sync
a potom umount a když se kousl tak jsem natvrdo vytáhl HD a protože
předtím proběhl řádně sync byly data OK.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Jestliže se během besedy někdo z publika opravdu přihlásí a jeho dotaz
bude korespondovat s některou z připravených odpovědí, předá Smoljak slovo
příslušnému kolegovi. Některé dotazy může improvizovaně zodpovědět sám.
Dotazy s nimiž si účinkující nebudou vědět rady, se odbudou např. takto:
"To je hezký dotaz, ale my máme lepší." Nebo: "Ano, to je pěkná otázka,
ale já bych ji formuloval přesněji." Přeformuluje ji v otázku zcela jinou.
		-- Divadlo Járy Cimrmana: Lijavec