Jak spravne odpojit USB mass storage?

Martin Hankovec martin.hankovec na ceskearchivy.cz
Pátek Únor 2 19:23:49 CET 2007

> 1.) Používejte hal a dbus
> 2.) Zrušte nějaké automount demony které tam máte a které nepatří do
> toho vašeho OS

Ad 2) - nepouzivam zadne automount demony, ktere by nativne v CentOS nebyly,
proto me to docela prekvapilo. Podivam se na hal a dbus, dekuji

> 3.) Řádek v fstabu není potřeba
> 4.) Pokud není řádek v fstabu a vypisuje to ty chyby zjistěte jaký
> program se o to snaží očuchávat disky které tam nejsou a ten vyhoďte.

Snazim se ten program najit. Zatim se zameruji na devlabel, jestli by to
nemohl delat, ale mozna uz jsem uplne prepracovany :-)

>PS. Mám dojem že u nějaké starší verze FC mi to dělalo neplechu
>v KDE s automount demonem.
>Na FC6 64b Pod gnome když dám odpojit tak to vypíše okno
>že mám čekat

Jak jsem psal, potrebuju to z prikazoveho radku, resp. skriptu. KDE ani
gnome me netrapi.

Kazdopadne diky moc
MH