***SPAM*** Samba a omezená délka zapisovaného souboru.

Petr Šobáň soban na soban.cz
Sobota Únor 3 10:19:33 CET 2007

hafi napsal(a):
> Dobrý den.
> Měníme v jedné firmě server s win za server s lin (debian etch). Při
> přesouvání jejich dat se objevil problém, že názvy souborů uložené
> hluboko v adresářové struktuře jsou zkráceny. Zjistil jsem, že se to
> stane pokud součet všech znaků v cestě přesáhne 256 znaků. Pokud data
> nahraju přímo, tak win to sice vidí, ale snaží se to otevřít ve zkrácené
> podobě.

A co s tím chcete dělat ? Podle mě jedině skrátit.

Pokud vím tak ve windows nemůže být název i s cestou delší jak 256 znaků
protože mají bufer pro název pouze 256 znaků. :-)

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Náhoda nám dává rodiče, výběr přátele.
		-- Delille