Re: ***SPAM*** Samba a omezená délka zapisovaného

mandrake.user mandrake.user na seznam.cz
Sobota Únor 3 11:04:51 CET 2007

> Od: Petr Šobáň <soban na soban.cz>
> Předmět: Re: ***SPAM*** Samba a omezená délka zapisovaného souboru.
> Datum: 03.2.2007 10:20:13
>

> A co s tím chcete dělat ? Podle mě jedině skrátit.
>
> Pokud vím tak ve windows nemůže být název i s cestou delší jak 256 znaků
> protože mají bufer pro název pouze 256 znaků. :-)
>

> Kdyby tomu tak bylo, tak to přece na původním disku není. K tomu zmrvení dojde až při přenosu přes smb protokol.
Ve win na konci toho hrozného stromu vytvořím jakkoliv dlouhý název. V linuxu na konci toho hrozného stromu vytvořím jakkoliv dlouhý název. Ovšem při kopírování se zkrátí, případně při otevírání neotevře.

Příklad:
/sil/en/e/dlouh/a/ce/sta/..../../.../soubor.txt
po zkopirovani na lin
/sil/en/e/dlouh/a/ce/sta/..../../.../soubor.t
Pokud chci v teto silene dlouhe ceste vytvorit soubor, tak me povoli max soubor.t
Pokud ho dostanu na lin jinou cestou tedy je tam onen
/sil/en/e/dlouh/a/ce/sta/..../../.../soubor.txt
z win ho neotevru, ale pokud ho prejmenuju na soubor.t, tak ho otevru.

Zdeněk Havlát

--
# Netvrdím že vím, jen se snažím pomoci.
# RFC1149 - Tam kde WiFi nestačí