Re: ***SPAM*** Samba a omezená délka zapisovaného souboru.

Petr Baláš petr.balas na gmail.com
Sobota Únor 3 14:17:45 CET 2007

On 2/3/07, hafi <mandrake.user na seznam.cz> wrote:
> Dobrý den.
> Měníme v jedné firmě server s win za server s lin (debian etch). Při
> přesouvání jejich dat se objevil problém, že názvy souborů uložené
> hluboko v adresářové struktuře jsou zkráceny. Zjistil jsem, že se to
> stane pokud součet všech znaků v cestě přesáhne 256 znaků. Pokud data
> nahraju přímo, tak win to sice vidí, ale snaží se to otevřít ve zkrácené
> podobě.
> Samozřejmě by bylo řešení celou tu šílenost, kterou si tam vytvořili
> pokrátit, jenže nastává problém, že jsou tam uložený data, která jsou
> [...]

Cim to ve Win kopirujete? Omezeni na 256 znaku ve jmene je Win omezeni,
lze to tam obejit ale program se musi napsat tak, aby to umel.
Aneb pokud jste to nekopiroval Win Explorerem tak to zkuste nim.

--
Petr Baláš - petr.balas at gmail dot com