Re: ***SPAM*** Samba a omezená délka zapisovaného souboru.

mandrake.user mandrake.user na seznam.cz
Sobota Únor 3 14:24:53 CET 2007

> Od: Petr Baláš <petr.balas na gmail.com>
> Předmět: Re: ***SPAM*** Samba a omezená délka zapisovaného souboru.
> Datum: 03.2.2007 14:18:18

> Cim to ve Win kopirujete? Omezeni na 256 znaku ve jmene je Win omezeni,
> lze to tam obejit ale program se musi napsat tak, aby to umel.
> Aneb pokud jste to nekopiroval Win Explorerem tak to zkuste nim.

Zkoušeno jak s explorerem, tak total commanderem. Prostě si započítá všechny znaky v cestě a pokud je to víc jak 256, tak nezapíše.
Z win na win to nedělá, protože takto to měli řešené původně.

Zdeněk Havlát