Jak spravne odpojit USB mass storage?

Ivan Stenda ivast na mail.t-mobile.sk
Úterý Únor 6 09:22:52 CET 2007

dobry den,

2 Ing. Martin Hankovec :

Dobry den, vidim ze Vas forum nepochopilo, ale aby ste vedel, nie ste v
tom sam, mam rovnaky problem. Priznam sa vsak, ze som to velmi neskumal,
pretoze som prisiel na riesenie z vyhodenim usb-storage.

2 forum :
Ja mam tento problem na historickom 2.4.20, ziadne automount ani nic
podobneho, ten problem sa prejavuje aj ked init=/bin/bash

ivast