Jak spravne odpojit USB mass storage?

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Únor 2 19:49:50 CET 2007

Martin Hankovec napsal(a):

> Snazim se ten program najit. Zatim se zameruji na devlabel, jestli by to
> nemohl delat, ale mozna uz jsem uplne prepracovany :-)

Jako první bych povypínal automount demony všechny, případně další co
nepotřebujete a potom postupně zapínal kdy to začne blbnout.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Jestliže se během besedy někdo z publika opravdu přihlásí a jeho dotaz
bude korespondovat s některou z připravených odpovědí, předá Smoljak slovo
příslušnému kolegovi. Některé dotazy může improvizovaně zodpovědět sám.
Dotazy s nimiž si účinkující nebudou vědět rady, se odbudou např. takto:
"To je hezký dotaz, ale my máme lepší." Nebo: "Ano, to je pěkná otázka,
ale já bych ji formuloval přesněji." Přeformuluje ji v otázku zcela jinou.
		-- Divadlo Járy Cimrmana: Lijavec