Re: Samba a omezená délka zapisovaného souboru.

mandrake.user mandrake.user na seznam.cz
Úterý Únor 6 10:29:15 CET 2007

> Nezbývá mi než se vrátit k dřívějšímu příspěvku: Problém je "překvapivě"
> na straně klienta - tedy Windows. Problém se neprojevuje jen se Sambou,
> ale s jakýmkoliv jiným zdrojem - například CD, na kterém jména přesáhnou
> 256 znaků. Když jsem jednou problém 256 znaků řešil právě kvůli souborům
> na CD, tak jsem zjistil, že například v Průzkumníkovi bylo možné soubor
> zkopírovat na jiné místo a pak normálně používat. Ale když se systém
> snažil jméno předat "nějakému" programu (například Acrobat Readeru), tak
> to prostě nešlo. Sice mi to připadalo zajímavé, ale určitě ne jako téma
> [...]

Tak jak mě vysvětlíte, že když tam měli windows server, tak to normálně používali a bez problémů
a po nasazení samby je s tím problém.
Namapováno samozřejmě už mám, ale i tak se tam kompletně všechny cesty nevešly. A mapovat adresáře ještě hlouběji nemůžu kvůli provázanosti celé struktury.

Zdeněk Havlát