Test pameti za behu systemu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Únor 15 19:05:18 CET 2007

----- Original Message -----
From: "Opty" <opty77 na gmail.com>
> co byste doporucili pro otestovani pameti primo za behu systemu?
> Napadla me kompilace kernelu ve smycce, ale bude stacit jedna
> instance? Zatim jsem zkousel Prime, ale nevim, kolik mu mam nastavit
> pameti k zabrani (a prioritu), aby se ji otestovalo co nejvice a
> zaroven, aby system moc neswapoval. Kdyz jsem zadal veskerou fyzickou
> pamet, tak stejne zustalo par mega volne pameti a system pouzil 1/2
> swapu. :-D

balík cpuburn, z něj pak spusťte vícekrát burnMMX (parametry si najděte)

> Motivace: poridil jsem si 2x256 MB SDRAM a klasicky Memtest vykazuje
> chyby (vzdy na tom samem miste tu samou chybu), ale Goldmemory projde
> bez chyb.

věřte memtestu, mě nikdy nezklamal, ikdyž novell či wokna na tom železe jely
dlouho bez problémů.

Dokonce jsem dal ve známost svoji podmínku - pokud memtest86 a cpuburn
vydrží jet bez chyby 24h, pak za takový server jsem ochoten ručit, jinak ho
nejsem ochoten ani instalovat.

JL.