Test pameti za behu systemu

Opty opty77 na gmail.com
Čtvrtek Únor 15 23:28:32 CET 2007

Prave jsem dotestoval a zjistil jsem, ze jakakoliv kombinace tech 2
pameti (obe, obe prohozene, jedna ve slotu 1, jedna ve slotu 2 atd.)
vede k uplne stejne chybe s uplne stejnymi vlastnostmi!

Dochazi k tomu pokazde ve tretim testu na stejne adrese se stejnym
vzorem a stejnym poctem chyb, ale to neni vsechno... Nedalo mi to a
vrazil sem tam jen puvodni pamet, se kterou to nekolik let bezelo bez
problemu a objevila se opet ta sama chyba!

Puvodni pamet je 100%-ne bez chyb a pravdepodobnost, ze 3 pameti budou
mit identicky defekt je limitne 0, ze...

Vzhledem k tomu, ze mi na tom stroji proslo Prime (10h), tak si
myslim, ze L1 i L2 cache je OK, ono by se to asi projevilo dost rychle
i za bezneho provozu, pokud by bylo neco v neporadku...

Takze bud je chyba v Memtestu (a to ve starem i v novem, mozna v
kombinaci s mym konkretnim HW), cemuz bych ted veril tak na
99,999999999% a nebo je to nejaka skryta HW chyba, ale to si opravdu
nemyslim, protoze jak uz sem rikal, s PC nebyly nikdy zadne
problemy... Navic Goldmemory prosel.

Nevim, jestli ma cenu jeste neco zkouset, ale porad tomu nemuzu
uverit, Memtestu sem az do dnesni doby veril a nezklamal me, ale
toto...

Opty