Test pameti za behu systemu

Zdenek Mazanec konference na betateam.com
Pátek Únor 16 06:13:37 CET 2007

> Prave jsem dotestoval a zjistil jsem, ze jakakoliv kombinace tech 2
> pameti (obe, obe prohozene, jedna ve slotu 1, jedna ve slotu 2 atd.)
> vede k uplne stejne chybe s uplne stejnymi vlastnostmi!

:-) Nijak zvlast me to neprekvapuje. Je velke tajemstvi, jaky hardware se vam
takto chova?
Me se tak chovaji vsechny delly, co tu mam (a je jich docela dost). Kazdy typ
ma podle memtestu chyby nekde jinde, ale v ramci typu maji vsechny stroje
stejne chyby.
Osobne predpokladam, ze to je specifikum hardwaru, pravdepodobne pritomnost
monitorovacich karet nebo neco podobneho, nijak zvlast jsem to nezkoumal.

... jeden z duvodu, proc memtestu na "serioznim" hardwaru v podstate neverim.

--
Zdenek Mazanec
http://mandrivauser.cz