Zalozni web server.

Marian Cavojsky cavo+konf na cavo.sk
Pondělí Únor 19 16:04:04 CET 2007

On Mon, Feb 19, 2007 at 02:31:14PM -0000, dmichal na altien.com wrote:
> Zdravim,
> - prehozeni IP neni realne pokud je kazdy server v jinem subnetu.

Ak je to len v inom subnete, ale pristupne cez spolocny bod, tak je
moznost pouzit DNAT na spolocnom routri. DNAT konfigurovat podla
dostupnosti jednotlivych serverov.

> - reseni pomoci reversni proxy se mi libi ale co delat kdyz spadne
> masina na ktere bezi proxy? Cilem je mit resilient network, takze i ta
> proxy by musela byt nejak zalohovana.

Tu proxy mozete zdvojit a ta si moze prehadzovat IP. Ta proxy moze byt
relativne maly stroj s minimom programov (prakticky len router s proxy
programom).

Zalezi len od toho kolko prostriedkov, do toho mozete a oplati sa vam
investovat.

--
Marian