Zalozni web server.

dmichal na altien.com dmichal na altien.com
Pondělí Únor 19 16:09:11 CET 2007

My si uplne nerozumime. Mam dva servery a kazdy je hostovan u jineho
providera. Tzn jiny subnet, jine pripojeni k inetu proste dve ruzne
site, ktere nemuzu nijak ovlivnit/konfigurovat.
Vypada to ze kratke TTL a prehozeni DNS zanamu bude prozatim jedina
cesta.
David