OT secondary DNS - prosba

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Únor 20 02:46:11 CET 2007

Omlouvam se za OT ale nevim kam jinam to poslat.
Provozuji maly webserver (linuxovy) a sam sobe delam i primarni DNS.
Sekundar jsem mel u jedne firmy, ktera ma take svuj vlastni maly server. Ted
predali spravu jejich serveru nejake spravcovske firme a tim jsem prisel o
sekundarni DNS.
A ted ta prosba. Hledam nekoho, kdo je ochoten mi delat sekundarni DNS pro
cca 15-20 domen. Byl bych rad, kdybych si nove zaznamy mohl delat nejak sam,
treba zavolat na tom vasem serveru nejaky script a on by mi zalozil
sekundarni zaznam. Ale nenu to nutne, stacilo by se dohodnout mailem.
Na oplatku samozrejme muzu delat sekundar ja vam.

Pokud se nekdo najde, ozvete se prosim rychle.

Dekuji za pochopeni.

--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz