OT secondary DNS - prosba

Josef Smidrkal josef.smidrkal na mensa.cz
Úterý Únor 20 09:11:44 CET 2007

Ono, takovi lide jsou, ale museji mit moznost vam poslat e-mail na
stoupa na practisoft.cz ...

nc ns.practisoft.cz. 25
220 ns.zivnosti.cz ESMTP Sendmail 8.11.6/8.11.6; Tue, 20 Feb 2007
09:06:58 +0100
EHLO test.r3v0.net
rcpt to: stoupa na practisoft.cz
550 5.7.0 stoupa na practisoft.cz... Address invalid

Jestli jste svoji prozbu myslel vazne a jeste to neni vyresene, napiste
mi z nejakeho funkcniho e-mailu.

--jsf