Slaby vykon grafik v SLI

Petr Klíma tosuja na tosuja.info
Středa Únor 21 09:35:40 CET 2007

Zdravim,
dostal jsem do rukou stroj se dvema nVidia grafikami a rad bych to
zprovoznil tak, aby tam ty dve grafiky smysluplne spolupracovaly.

Hardware: Dell Precision 690 - 2x Quadcore Xeon, 2x Quadro FX 4500, 32GB
RAM, 75GB SAS disk.
Software: OpenSuSE 10.2 64bit, Xorg 7.2 RC 2 (ktere pako dava do
"stabilni" distribuce RC veci?), posledni nVidia ovladace, jadro 2.6.18.

Vsechno krasne funguje, jenom celkovy vykon je nic moc a navic se pri
pouziti SLI vubec nezvysi, spis mi (pocitove) prijde jeste zdechlejsi.

Vypis toho podstatneho z xorg.conf:

Section "Module"
    Load           "type1"
    Load           "dbe"
    Load           "freetype"
    Load           "glx"
    Load           "v4l"
    Load           "extmod"
    Load           "ddc"
EndSection

Section "Device"
    Identifier     "Device[0]"
    Driver         "nvidia"
    VendorName     "NVidia"
    BoardName      "Quadro FX 4500"
EndSection

Section "Screen"
    Identifier     "Screen[0]"
    Device         "Device[0]"
    Monitor        "Monitor[0]"
    DefaultDepth    24
    Option         "NoLogo" "true"
    Option         "SLI" "auto"
    Option         "TripleBuffer" "on"
    Option         "AllowGLXWithComposite" "1"

Vypis z logu - i kdyz explicitne druhou grafiku nikde nezminuje, tvari
se SLI zapnute, kdyz je tam grafika fyzicky jenom jedna, tak to rve, ze
nema druhou...:

(**) NVIDIA(0): NVIDIA SLI auto-select rendering option.
(WW) NVIDIA(0): DamageEvents are not currently compatible with SLI.
Disabling
(WW) NVIDIA(0):     DamageEvents.
(II) NVIDIA(0): NVIDIA SLI enabled.
(II) NVIDIA(0): NVIDIA GPU Quadro FX 4500 at PCI:9:0:0 (GPU-0)

Mate nekdo zkusenosti s SLI v Linuxu?

Diky,
Tosuja

--