Slaby vykon grafik v SLI

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Únor 22 01:01:31 CET 2007

Petr Klíma napsal(a):
> Zdravim,
> dostal jsem do rukou stroj se dvema nVidia grafikami a rad bych to
> zprovoznil tak, aby tam ty dve grafiky smysluplne spolupracovaly.

Podle mě jsou to vyhozené peníze.

Výkon se o mnoho nezvětší a 2x cena grafiky je 1 grafika rychlejší.

Takže pokud nemáte SW který to dokáže použít tak je to na houby, a
pochybuji že to linux nějak smysluplně využije - prostě je to pouze trik
pro hráče her na windows.

Toto je můj soukromej názor.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Neplij ve studánku, nevíš, kdy z ní zase budeš píti.
		-- ruské přísloví