reverzny zaznam a antispam

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Čtvrtek Únor 22 12:16:00 CET 2007

On Thu, Feb 22, 2007 at 11:43:48AM +0100, msk.conf wrote:
> DD

> To mi je jasne, mne skor islo o to, ci je to doporucovane chovanie ( v
> zmysle "vacsina howto to spomina ako dobry napad" )

to je na kazdem. ja to nezapinam, protoze pak porad volaji zakaznici ze jim
nedochazi maily. zatim pripadny spam odchytava spamassassin, takze nemam duvod
to menit.

> To vysvetlite mojmu providerovi, ktory mi s*r* na hlavu uz asi mesiac. Problem
> je, ze to nie je nejaky moj smtp server na hranie, ale regulerny firemny
> mailserver, takze sa nemozem uspokojit s vedomim, ze snad to nevadi. Slo mi
> skor o to, aby som sa zorientoval, nakolko to moze vadit a ci mam providera
> pritlacit k muru ( napriklad vypovedou sluzby ).

jestli je to ip adresa mailserveru, tak bohuzel budete muset nastavit A zaznam
na reverz od providera a smtp helo taky. to je nejjednodussi reseni. stejne to
nikde neni videt, takze by s timhle problem byt nemel.

mk