reverzny zaznam a antispam

msk.conf msk.conf na seznam.cz
Čtvrtek Únor 22 11:43:48 CET 2007

DD

> to ovsem zalezi na konfiguraci a typu mta/antispam a kdo vi co jeste
> dostane informace o klientovi.

To mi je jasne, mne skor islo o to, ci je to doporucovane chovanie ( v
zmysle "vacsina howto to spomina ako dobry napad" )

> ovsem doporucoval bych dat si dns zaznamy do poradku. pribyva serveru,
> ktere to vyzaduji. zrovna ted jsem presne tohle resil u zakaznika.

To vysvetlite mojmu providerovi, ktory mi s*r* na hlavu uz asi mesiac. Problem
je, ze to nie je nejaky moj smtp server na hranie, ale regulerny firemny
mailserver, takze sa nemozem uspokojit s vedomim, ze snad to nevadi. Slo mi
skor o to, aby som sa zorientoval, nakolko to moze vadit a ci mam providera
pritlacit k muru ( napriklad vypovedou sluzby ).

Dik za reakcie,

pekny den

--
Dusan