RE: Sendmail hlásí collect: Cannot write ./dfl1MF8t......

Pavel Just pavel.just na simac.cz
Čtvrtek Únor 22 21:16:44 CET 2007

-----Původní zpráva-----
Od: Ludek Finstrle [mailto:luf na pzkagis.cz]
Odesláno: čt 22.2.2007 17:18
K> práva vpořádku. Co ale není vpořádku je, že se snaží použít
> soubor
> stat64("./dfl1MF8.........", 0xbfa8c570) = -1 ENOENT (No such file or
> directory)

Ale toto nezpusobuje problem "collect: Cannot write". Rekl bych, ze je
naprosto v poradku, ze se nejdrive koukne, zda jiz dany soubor neexistuje.

Jaka jsou ta prava na  /var/spool/mqueue ? A co rika strace dal?
------
Dál strace neříká skoro nic. Práva na /var/spool/mqueue si nepamatuji
z hlavy, ale jsou stejné jako na funkčním systému. Navíc jsem si
pomocí su a newgrp nastavil stejnou identitu a soubory jsem tvořit mohl.
Tak nevím.

Pavel