Sendmail hlásí collect: Cannot write ./dfl1MF8t......

Ludek Finstrle luf na pzkagis.cz
Pondělí Únor 26 10:34:43 CET 2007

> Ale toto nezpusobuje problem "collect: Cannot write". Rekl bych, ze je
> naprosto v poradku, ze se nejdrive koukne, zda jiz dany soubor neexistuje.
>
> Jaka jsou ta prava na  /var/spool/mqueue ? A co rika strace dal?
> ------
> Dál strace neříká skoro nic. Práva na /var/spool/mqueue si nepamatuji
> z hlavy, ale jsou stejné jako na funkčním systému. Navíc jsem si
> pomocí su a newgrp nastavil stejnou identitu a soubory jsem tvořit mohl.
> Tak nevím.

Jak chcete, aby vam nekdo s timto pomohl, kdyz nechcete poslat informace?

Zkuste si precist:
http://www.sendmail.org/security/secure-install.php

BTW pokud nam neposlete vystupy:
ls -l /usr/sbin/sendmail.sendmail (ci /usr/lib/sendmail - ale symbolicke
  linky jsou nezajimave)
ls -l /var/spool/
submit.(mc|cf) a sendmail.(mc|cf) ci alespon casti, ktere se tykaji pod
kym by meli bezet, tak necekejta jakoukoli dalsi radu.

Luf