Slaby vykon grafik v SLI

Petr Klíma tosuja na tosuja.info
Pátek Únor 23 11:31:17 CET 2007

Libor Chocholaty wrote:
> Petr Klíma wrote:
> Tak budete muset nejspis udelat ukrok stranou a nehrnout se na to hrubou
> silou...
> ... a misto hejbani s modelem, co ma 10 milionu stinovanych
> strojuhelniku hejbat s dratovym modelem a nechat to vystinovat az se to
> prestane hybat.
> Stejne to bylo driv s hejbanim oknama, misto hejbani okna vcetne obsahu
> jste behem presunu videl jen drateny ramecek a par obrysu nekterych
> vyznacnejsich prvku a obsah se prekreslil, az kdyz jste pustil tlacitko
> [...]

To samozrejme podporuji a pouziva se to (tedy, to stinovani se taky
nepouziva porad), ale i pri zobrazeni pouze site se to hybe tak
rychlosti 1-2 snimky za vterinu. Degradace na "bounding box" je uz
nepouzitelna - casto je ve vyrezu pouze cast modelu...

No, proste si kluci budou muset zvyknout :-(

Tosuja
--
Petr "Tosuja" Klíma
Mail: tosuja na tosuja.info