Slaby vykon grafik v SLI

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Pátek Únor 23 11:10:59 CET 2007

Petr Klíma wrote:

> Teoreticky nejsou. Donedavna neexistovaly rychlejsi grafiky - rada
> Quadro FX 5500 ma jenom vice pameti (1GB), az nedavno se objevila rada
> FX 4600/5600 zalozena na poslednim nVidiackem chipu a tedy by mela byt
> rychlejsi. Proste jsme ve stavu, kdy je nam pomale to nejrychlejsi na
> trhu :-(

Tak budete muset nejspis udelat ukrok stranou a nehrnout se na to hrubou
silou...

> No a kdyz tak potrebujete hybat modelem s 5 miliony vystinovanych
> trojuhelniku, tak na tom kucka libovolny dnesni hardware a hybat s tim
> je porod. A to muzu s klidem cekat, ze do konce letosniho roku budeme
> mit modely s 10 nebo vice miliony trojuhelniku.
... a misto hejbani s modelem, co ma 10 milionu stinovanych
strojuhelniku hejbat s dratovym modelem a nechat to vystinovat az se to
prestane hybat.
Stejne to bylo driv s hejbanim oknama, misto hejbani okna vcetne obsahu
jste behem presunu videl jen drateny ramecek a par obrysu nekterych
vyznacnejsich prvku a obsah se prekreslil, az kdyz jste pustil tlacitko
mysi. Rekl bych, ze takovyhle rezim by mely CADy take podporovat.

Libor