LTSP nenatahne modul síťové karty

hafi mandrake.user na seznam.cz
Sobota Leden 6 13:57:14 CET 2007

Dobrý den.
Hraji u s projektem "Linux terminal servoce projekt". Na jednom
notebooku už mě funguje vše, ale na druhém mám síťovou kartu
02:00.0 Ethernet controller: Broadcom Corporation NetXtreme BCM5751M
Gigabit Ethernet PCI Express (rev 11)

Tato karta používá modul tg3.

Při natahování jádra skončím na kernel panic a vypsání hlášky, že mám do
svého dhcp zahrnout řádek, který by se měl o natažení postarat.

dhcpd.conf vypadá takto:

        host Michal {
                hardware ethernet 00:15:58:2A:1D:B4;
                fixed-address 192.168.2.197;
                filename "pxelinux.0";
#               option option-129     "NIC=tg3";
                option option-129     "NIC=tg3 IO=0x2040";

Zkoušel jsem obě uvedené možnosti, ale výsledek stále stejný.

Zdeněk Havlát
--
# Netvrdím že vím, jen se snažím pomoci.
# RFC1149 - Tam kde WiFi nestačí