LTSP nenatahne modul síťové karty

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Sobota Leden 6 14:40:27 CET 2007

hafi wrote:
> Dobrý den.
> Hraji u s projektem "Linux terminal servoce projekt". Na jednom
> notebooku už mě funguje vše, ale na druhém mám síťovou kartu
> 02:00.0 Ethernet controller: Broadcom Corporation NetXtreme BCM5751M
> Gigabit Ethernet PCI Express (rev 11)
>
> Tato karta používá modul tg3.

Mám sice jinou kartu, ale taky používá modul tg3. Když jsem
nainstalovala Slackware 11 a zkoušela jádro 2.4.33, tak boot vždycky
zatuhnul při pokusu o naládování tohohle modulu. Já jsem ten problém
vyřešila přechodem na jádro 2.6.17 a dál jsem nepátrala - nemůže to být
ono? Sám ten notebook funguje? Zkusil jste třeba nějakou live distribuci?

Hanka Skoumalová