Apache nastaveni document_root u virtualnich domen (mod_vhost_alias.so)

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Pondělí Leden 8 14:39:54 CET 2007

Dne pondělí 08 leden 2007 13:20 Zdenek Janis napsal(a):
> Dobry den,
> tusite nekdo nejake reseni, kterak rici apache2, aby byla spravne
> nastavena promenna DOCUMENT_ROOT, kdyz se pouzivaji virtualni domeny
> (definice pomoci    VirtualDocumentRoot /home/WWW/%-1/%-2/%-3+/  ) ?!
>
> Dekuji.

Ja tedy nevim, ale pokud mne skleroza neklame, tak v definic kazdeho virtual
hostu je extra direktiva DocumentRoot.

Nejedna se o nejake atypicke reseni? Treba definice virtualu pres MySQL ...?

Karel