Apache nastaveni document_root u virtualnich domen (mod_vhost_alias.so)

Zdenek Janis janis na alberon.cz
Pondělí Leden 8 14:59:59 CET 2007

Ne tak zcela :-)
Jsou dva (a vice) zpusoby jak definovat virtual hosty. Jeden, ktery
uvadite je, definovat kazdou domenu, coz v pripade nekolika stovek
domen, je ponekud neprehledne.

Druha moznost je vyuzit modulu mod_vhost_alias.so, kde se pak definuje
VirtualDocumentRoot. Pak staci vytvoreni jedne definice. Ma to ale prave
zminovany problem, ze pak neni spravne nastavena promenna DOCUMENT_ROOT,
coz prave nyni resim :-)

--
     Zdenek Janis, Alberon, +420465618508