Alternativni UNIX systemy - BSD

Dan Barčot barcot na wmcgrey.cz
Pondělí Leden 8 18:12:18 CET 2007

Dobry den,

ac dlouholety a spokojeny uzivatel linuxu (Debian), nedavno jsem
zabrousil na stranky BSD systemu (FreeBSD a OpenBSD). OpenBSD se mi
zalibil svou efektivitou, cistotou az strohosti, za FreeBSD mluvi
nasazeni na velkych serverech (Hotmail - pokud stale jeste - a tak). PF
firevall mne zase oslovil krasne citelnou syntaxi. No proste vubec se mi
zalibily. Jako doposud ortodoxni linuxar bych rad vyzvedel od lidi co
presli od linuxu a nebo (coz je asi castejsi) pouzivaji pro ruzna
nasazeni vsechny vyse zminene systemy

- jestli prechod znaci neco zcela zasadniho ve stylu spravy, fungovani
- ma-li podle vaseho nazoru pro mala nasazeni vubec smysl o BSD uvazovat
kdyz uz linux docela dobre znam?
- resp. z hlediska vasich zkusenosti, co by byly duvody prechodu, resp.
pouziti BSD pro vybrane apliakce?

Predem vrele diky za odpovedi

Dan