Akcelerace i915

Jan Řezníček honzarezna na seznam.cz
Čtvrtek Leden 11 16:06:16 CET 2007

Dobrý den, mám velké potíže s akcelerací intelovské grafiky v notýsku Asus M6A. V xorg.conf bych měl mít všechno zavedeno, jak jsem našel na různých fórech, tzn. Load    "dri"  a Load    "xgl" spolu s dalšími moduly v této sekci. Ovšem stále mi to píše: direct rendering: no. Pak by ještě mohl být problém ve 24bitových barvách. Jenže když to přepíšu na 16 bitů, naběhne mi KDE s naprosto rozloženými barvami, že ani nedohledám nabídku a nepřečtu slovo. Prostě to 16bitů nesnáší, nebo co. Našel by se tu někdo, kdo podobný problém vyřešil? Ještě poznamenám, že mám zavedenou utilitku 915resolution, abych měl rozlišení 1280x800.
Díky všem za rady.
Honza Řezníček