Apache - připojení pouze pro PC v doméně - problém!

Tomáš Eminger emit na emtom.cz
Čtvrtek Leden 25 23:36:11 CET 2007

DD,
zkontroloval jste PTR (reverzni) zaznamy pro vasi sit? Protoze domena
Microsoft Windows je neco uplne jineho nez DNS domena.
Napiste do prikazove radky
host 172.31.x.y. (doplnte adresy tech pocitacu co nefunguji)
a pokud vam nevrati "neco.mojedomena.cz" je problem v reverznich zaznamech.

Dne Thu, 11 Jan 2007 13:46:32 +0100 napsal/-a pb2 <petr.balner na seznam.cz>
následující příspěvek::

Tomáš Eminger
Webdesigner
Linux Administrator