Alternativni UNIX systemy - BSD

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Pátek Leden 12 22:15:31 CET 2007

zz wrote:

> ano takto je to asi najspravnejsie (ale aby som si ripol pokial si
> dobre pametam v solarise je dowt veci z BSD "rady")

> no v pripde HP-UX v to dufam ;-)
Me se treba moc sveho casu na HP-UX libil C++ prekladac aC++. Byl dost
striktni a hodne se drzel ormy C++, daleko vic nez GCC, takze to, co
jsem skompiloval na aC++ jsem mohl temer naslepo skompilovat na Linuxu a
Solarisu pomoci GCC, ale obracene to obcas drholo, protoze GCC mi na
rozdil od aC++ odpustilo nektere prohresky.

Libor