Alternativni UNIX systemy - BSD

Marek Blasko bl na mavipet.sk
Sobota Leden 13 10:35:19 CET 2007

Libor Chocholaty wrote:

> Me se treba moc sveho casu na HP-UX libil C++ prekladac aC++. Byl dost
> striktni a hodne se drzel ormy C++, daleko vic nez GCC, takze to, co
> jsem skompiloval na aC++ jsem mohl temer naslepo skompilovat na Linuxu a
> Solarisu pomoci GCC, ale obracene to obcas drholo, protoze GCC mi na
> rozdil od aC++ odpustilo nektere prohresky.
>
> Libor

no ja som na HP-UX bojoval z tym ze vecsina veci sa dara urobit z
prikazovej riadky aj zo SAMa co bolo fain ale osobne som par ktat
p0otreboval veci ktore sa dali urobit len zo sama (chybajuca
dokumentacia) ale co ma najviac dozieralo ze niektore veci clovek
spravil len mimo sama a potom stacilo aby niekto zabludiv v samovi do
vhodnej polozky a vsetko sa to pokazilo.

Marek