Debian on Dell PE2450

NOVOGEAR administrator@novogear.cz administrator na novogear.cz
Středa Leden 17 15:24:57 CET 2007

A jakou verzi Debianu pouzivas?
ja napr. jsem se soucasnou stabilni verzi Debian 3.1 sarge mel na PE2600
problemy -
jadro rady 2.4 jelo, 2.6 ne - ono totiz ve verzich cca 2.6.5 az 9 se na
ovladaci
tohoto radice pracovalo a byly tam nejake zmeny - menil se i nazev modulu.

Pouzil bych verzi Debian 4.0 etch -  sice testovaci, ale vyjde co
nevidet a je OK.

 S pozdravem

Ondrej Prokop