Debian on Dell PE2450

Dan Barčot barcot na wmcgrey.cz
Středa Leden 17 15:38:09 CET 2007

jo, to by mohlo byt ono. Mam posledni stable 3.1r4 jadro 2.6.8-3 a v
menuconfig je aacraid jako EXPERIMENTAL. SLAX ma myslim 2.6.16. A jeste
navic v kernel 2.6.9 changelogu jsem nasel "don't mark aacraid as
experimental". Sumasumarum by to odpovidalo vasemu zjisteni.
Zkusim teda 2.4.x jadro jestli to pomuze. Nakonec na takhle starem
stroji by to mohlo byt i jedno jestli je tam 2.4 nebo 2.6, co myslite?
Maximalne ze by bylo 2.6 jadro vhodnejsi pro vmware server coz jsem ale
jako doporuceni nikde nenasel ...

Zkousel jste na Debianovi zprovoznit management utility jako OSMA,
driver pro DRAC SMNP management a tak ...?

Diky za odpoved a mejte se
Dan