Router

Majkls majkls na prepere.com
Středa Leden 17 19:59:39 CET 2007

Ing. Radek Žuja wrote:
> Dobrý den.
nezlobte se, ale řekl bych, že to bude špatnou konfigurací OS. Měli jsme
ronju 10mbit, na jedné straně P400, na druhé P700. A jelo to 10mbit full
duplex, s tím, že na té P400 bylo docela dost firewallových pravidel.
Btw: čím jste kopíroval (FTP nebo netbios nebo http)? Jinak pokud
nechcete firewall a nezakompilujete do toho iptables, tak ta propustnost
bude ještě mnohem větší.

> Mám takovýto problém - potřebuju propojit 2 sítě.
> A to takto síť A: 192.168.1.0 /255.255.255.0
>                 sÍt B: 192.168.20.0 / 255.255.255.0
>
> Myslel jsem že si vezmu obyčejný počítač (PIII 1 Ghz, 512MB RAM) se 2
> sitovkama (3Comm - jedna je GBit, druhá je 100MBit), povolím
> IP_forwarding zadám to všechno tak aby to routovalo mezi sebou.
> A ono to routuje ale problém je v rychlosti.
> Při kopírování souborů mi to mezi jednotlivými počítači v rozdílných
> sítích nejede rychleji než 500kbyte/sec. Což se mi zdá a je opravdu
odhadem byste s tohoto stroje mohl dostat tak 50mbit.
> velmi pomalé.
> Vůbec mě nenapadá co s tím, a jestli se to dá nějak řešit.
> Pokud někdo víte nějakou radu, i třeba koupě nějakého levnějšího routeru
nejlevnější bude si něco postavit - deska s AMD geode + sdčko (cca
4000). Spotřeba kolem 5W. A routování by mohlo stačit, pokud přes to
nepotečou extra kvanta dat.