Router

Michal Rybarik michal.rybarik na ecce.sk
Středa Leden 17 23:30:35 CET 2007

Zdravim,

> Mám takovýto problém - potřebuju propojit 2 sítě.
> A to takto síť A: 192.168.1.0 /255.255.255.0
>                 sÍt B: 192.168.20.0 / 255.255.255.0
>
> Myslel jsem že si vezmu obyčejný počítač (PIII 1 Ghz, 512MB RAM) se 2
> sitovkama (3Comm - jedna je GBit, druhá je 100MBit), povolím
> IP_forwarding zadám to všechno tak aby to routovalo mezi sebou.
> A ono to routuje ale problém je v rychlosti.
> Při kopírování souborů mi to mezi jednotlivými počítači v rozdílných
> sítích nejede rychleji než 500kbyte/sec. Což se mi zdá a je opravdu
> velmi pomalé.
> [...]

Tym ze by Linux nestihal to nebude. Kable su OK? Nie je tam nejake ine
obmedzenie? BTW BlackBox ma v sebe tiez len Linux, a to este historicke
jadro 2.4.18, a bezi na 180 MHz CPU, 2MB flash (namiesto HDD), 16 MB RAM...

M.R.