Router

Pavel Raus pavel na rauspc.cz
Čtvrtek Leden 18 07:46:57 CET 2007

Neztraci se Vam nekde packety? Nejsou na sitovkach errory nebo overruny ?
Nesdileji obe karty jedno irq ?

Uprime pokud jste nekde neudelal chybu typu smycka v routovani, tak to i v
defaultu musi dat minimalne 100Mbit, coz je omezeni te pomalejsi sitovky.
Teprve ve vyssich rychlostech je treba se pustit do nejakych optimalizaci na
strane kernelu a sitovek.

Pavel Raus