Některá okna jsou průhledná v xgl+kompiz

Katerina Bubenickova katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Pátek Leden 19 09:34:25 CET 2007

DD,
Mám opensuse 10.1, xgl, kompiz a kdyz jsem si nainstalovala xaos,
zjistila jsem, ze ma pruhledne pozadi,
takze je trochu problem neco videt, kdyz nemam uklizenou plochu.
Ted jsem nainstalovala electricsheep, a kdyz to pustim v okne, ma taky
pruhledne pozadi.
Napadlo me upgradovat kompiz na beryl, ale po precteni nejakeho navodu
jsem dostala strach, ze
to treba nebude fungovat, kdyz navod je pro opensuse 10.2 a vyssi, a
navic nevim, jestli je to ta spravna cesta.

Zkusila jsem taky podle navodu k electricsheep
 > env transparency=0 electricsheep
to nepomohlo.
Nevim, jak naformulovat spravny dotaz na googla.
Diky za kazdy napad

--Katerina Bubenickova