Alternativa k /dev/input/mice ?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Leden 19 16:12:22 CET 2007

	Zdravim,

potreboval bych Linux s X.org ovladat vice polohovacimi zarizenimi
- primarni zarizeni je touchscreen, ktery ma svuj vlastni driver pro
X.org a event interface (/dev/input/eventN). Sekundarni zarizeni je mys,
ktera bude pripojena jen pri nejakem ladeni. Jak byste konfigurovali X.org,
aby podporovaly mys, zapojenou az po jejich startu?

	Problem je, ze jako vsechna polohovaci zarizeni, i informace
od touchscreenu jsou preposilany take do /dev/input/mice, takze nemuzu
mit v xorg.conf nadefinovanou mys nad /dev/input/mice (X server by dostaval
informace od touchscreenu ze dvou ruznych stran, a kurzor by jel
2x rychleji - vyzkouseno :-). Ale zase kdyz zadam do xorg.conf
primo /dev/input/mouseN, tak v pripade ze dana mys jeste neexistuje,
tak pozdeji uz X server jeji vznik nezjistuje.

	Da se treba nejak X serveru rict, aby "ted" zkusil znovu
otevrit vsecha vstupni zarizeni, ktera doposud otevrit nemohl?
Nebo jak byste to resili?

	Diky,

-Jan Kasprzak

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |