Alternativa k /dev/input/mice ?

lists_mk na wujiman.net lists_mk na wujiman.net
Pátek Leden 19 16:40:03 CET 2007

On Fri, Jan 19, 2007 at 04:12:22PM +0100, Jan Kasprzak wrote:
> 	Zdravim,
>
> potreboval bych Linux s X.org ovladat vice polohovacimi zarizenimi
> - primarni zarizeni je touchscreen, ktery ma svuj vlastni driver pro
> X.org a event interface (/dev/input/eventN). Sekundarni zarizeni je mys,
> ktera bude pripojena jen pri nejakem ladeni. Jak byste konfigurovali X.org,
> aby podporovaly mys, zapojenou az po jejich startu?
>
> 	Problem je, ze jako vsechna polohovaci zarizeni, i informace
> od touchscreenu jsou preposilany take do /dev/input/mice, takze nemuzu
> mit v xorg.conf nadefinovanou mys nad /dev/input/mice (X server by dostaval
> [...]

nestacilo by prestat pouzivat pro touchscreen /dev/input/eventN, ale brat info jen z
/dev/input/mice?  ja mam nakonfigurovany touchpad a usb mys, dva zaznamy v
xorg.conf, oba ctou z /dev/input/mice a jede to bez problemu. usb mys si muzu
odpojit, pripojit jak chci, bezi to hned.
mk